måndag 17 februari 2014

Solen har återvänt!

Förstår ni hur glad jag blev när jag fick se en klarblå himmel och solsken!

Rosorna är en kärleksförklaring vi fick från jobbet på alla hjärtans.



Jag brydde mig inte ens om att jag knappt kunde se datorskärmen för den bländande solen, idag lät jag persiennerna vara uppdragna. Känns underbart!
Tänk när träden knoppas och man strutta omkring i skinnjacka, det är inte långt kvar nu.

Idag är det bröst på träningsschemat, mitt projekt att försöka sova i hyfsad tid gick åt helsefyr så jag är lite lätt trött idag.
De dagar jag är väldigt trött försöker jag alltid träna direkt efter jobbet, har jag väl kommit hem och varvat ner blir det oftast bara en pina att ta mig iväg till gymmet, det är generellt inga problem när jag har någorlunda energinivå, men dagar som dessa är det verkligen inte kul.

En sak som dessutom är fantastisk att solen går upp runt 18 min tidigare varje vecka och ner 18 min senare, så nu går solen upp vid 07:18 och ner vid 16:45, det blir fort ljusare!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar