söndag 25 maj 2014

Vad gör man inte för lite proteinpudding?

Som jag tidigare skrivit har jag gått och kärat ner mig i proteinpudding från Fast Nutrition.

På deras hemsida (där det för övrigt inte går att beställa ifrån) står det att dom lanserat två nya smaker - cookies and cream och lime cheescake. Frustrationen över att inte kunna beställa dessa var helt enorm (varför i hela fridens namn säljer dom dom inte på hemsidan? Så otroligt konstigt)

Så jag mailade deras finska kundservice och frågade om vilka ställen som eventuellt kanske sålde fler smaker, här Sverige är det bara Budo Fitness man kan köpa dom ifrån. Då fick jag svar och länkar till ett antal sidor som bara hade standardsmakerna.

Vad gör McGuyver då? Jag såg att hemsidan fast på estniska, engelska och finska, så jag testade att googla en utan smakerna på estniska, jag hittade efter lite meck en estnisk fitnesshop som även sålde dom nya smakerna.

Det var minst sagt knepigt att hitta vilken som var rätt eftersom "Cookies and cream" i google translate blev: "Kräm för att mogna till", men efter ett bildgooglesök såg jag att det var rätt.

Nu är dom beställda i alla fall och jag kan inte vänta tills jag får dom hem i brevlådan, herregud jag kommer knarka dessa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar