torsdag 31 oktober 2013

Saker ni inte visste om mig.

- Om någon pratar med en mysig/behaglig röst, prasslar med papper eller om jag ser någon annan bli pillad i håret eller masserad ryser jag i hårbotten.

- Jag får kväljningar om jag äter mer än 2 tredjedelar av en banan, speciellt om den är lite mosig. Tänker jag på en fluga samtidigt kan jag inte äta den alls.

- Det äckligaste jag vet är snorkråkor, jag får t.o.m kväljningar av mina egna.

- Jag skrev min första berättelse när jag var 4 år gammal.

- Jag har rymt hemifrån när jag var 14 (inte för att jag var sur på mina föräldrar eller något dock) och var nära att bli efterlyst.

- Jag är extremt konfrontation/konflikträdd om det inte är med en person jag känner väldigt, väldigt bra. Mina ben känns som spaghetti och jag får nästan svimningskänslor.

- Jag klarar inte av att inte veta saker. Om jag hör ett ord, en term eller om en person googlar jag det direkt och tar reda på allt jag kan.

- Jag är väldigt social men också en ensamvarg, jag kan ibland njuta av att vara helt ensam och exempelvis sitta och skriva.

- Jag har rest utomlands helt ensam till Lissabon.

- Jag har varit i Peru två gånger.

- Jag är en fjärdedels ungersk.

- Jag fick eget rum först när jag var 16 år gammal.

- Jag är helt galen i landsbygden och skogen. Älskar att besöka små hembygdsgårdar, äta matsäck i skogen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar