torsdag 29 augusti 2013

Proteinpulver och nya träningskläder

Om ni vill ha ett riktigt gott proteinpulver ska ni köpa Gourmet pro på gymgrossisten. Det är ett smakrikt och tjockt pulver så proteinshakesen blir inte så vattniga som de kan bli med andra pulver.
Jag har testat smakerna choklad och vanilj, båda är fantastiskt goda, choklad är snäppet godare och smakar ungefär som en tjockare oboy om man blandar det med vatten. 

Smoothies ska vi inte ens tala om.
199 kronor på gymgrossisten som sagt och så en tjusig shaker från MM-sports till det (jag har en ful ovana att sno min sambos shakers jämt).


Ny träningsmunkis från Gina Tricot

Jag: inte till salu.

Linnet under är från H&M, de har faktiskt väldigt bra träningslinnen om det är så att man inte känner att man vill lägga ut jättemycket pengar på märkeskläder. 

Nu ska jag försöka ta mig samman och köra mitt mag- och baksida-axlar-pass. Jag är lite bitter på livet efter att ha stått still i trafiken i cirkus en timme. Muntrar upp mig med att kolla på Mia Skäringers show "Dyngkåt och hur helig som helst" innan jag lyfter på röva och tar mig i väg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar