onsdag 12 februari 2014

Göra det jobbigt för sig

Jag har infört en ny regel hemma. Jag röker aldrig genom vår franska balkong numer. Det är mitt alldeles egna påhitt som beror på 2 saker. 
1) Göra det extra jobbigt för mig att ta en cigg. Jag försöker dra ner och har lyckats hyfsat bra. Tanken är att så småningom trappa ner ännu mer.
2) Det luktar så jävla ofräscht, även om man blåser ut så kommer hälften tillbaka och till och med jag tycker det luktar skit.

Jag lever än, men jag har hamnat i någon trötthetssvacka, kan ju bero på att jag inte sett solen en enda gång sen jag kom hem från Florida. Hemmet ser ut som en pundarkvart och jag börjar seriöst överväga att anlita städhjälp. Till en tvåa. 

Förstår ni om vi skulle bo i hus? Vi skulle inte klara oss utan städhjälp. Nåväl, nu ska jag ta mitt trötta arsle och hoppa i säng.

Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar