måndag 17 februari 2014

Letar inspiration


Titta så exalterad man kan vara under en pisspaus i bröstpasset, står av någon anledning med handen i fickan som jag pressar utåt så jag ser gravid ut (men det är jag alltså inte)

Sitter just och bläddrar i lite träningstidningar vi köpte i USA för inspiration till ett ordentligt magpass, har inget strukturerat pass eller riktiga killer-övningar när det gäller just mage.

Det är inte världens lättaste att göra avancerade övningar när man inte har någon muskelstyrka, det blir lätt att nackmusklerna ofrivilligt involveras när jag kör exempelvis crunches eftersom magmusklerna inte mäktar bära upp en.

Nu tänkte jag krypa ner under täcket och se om jag hittar något att hänga i granen, jag lär nog däcka rätt omedelbums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar