fredag 3 maj 2013

Paniken som uppstår

Jag trodde att sista förkylningsvågen hade gått för i år men icke sa nicke, folk är sjuka överallt och jag undrar verkligen vad det beror på att folk är mycket sjuka under vissa perioder.

Somliga påstår att det under vintern beror på att vi är mer inomhus än annars och därmed smittar varandra.

Jag har varit ovanligt frisk denna vintern (peppar, peppar) och jag vet inte om det beror på att jag började träna i december eller för att jag åkte mycket bil och inte kom i kontakt med lika många sjuklingar i exempelvis tunnelbanan.

Just nu har jag lite lätt panik eftersom jag har känningar i halsen, ni vet när det inte gör ont men när man liksom "känner" halsen?
Jag får så ibland och så går det över lika fort, jag hoppas verkligen att så är fallet denna gång.

Kanske behöver jag bara en fet sovmorgon. Jag tror det är så. Det måste vara så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar