måndag 22 april 2013

Det är inte Juicy Couture men...

Däremot en babyblå mysdress från Cubus för 200 spänn. Insåg att jag saknade en mysdress och helt ärligt tycker jag att velourdressar är rätt sexigt, dock kan inte den här sälla sig till den kategorin, men what the hell, skön är den i alla fall.


För övrigt sitter jag och funderar på vad i helvete jag har gett mig in på. Jag har ju anmält mig till en prövning i Svenska B, visst, jag har läst ämnet innan, men i provet ingår bland annat att analysera fem litterära verk och dess tillhörande epoker.

Man får gissa lite när man analyserar dikter eftersom språket är uråldrigt och jag förstår knappt hälften av vad som står, behöver jag nämna att det inte är böcker eller dikter som man själv hade gått in på Bokia och köpt?

Ger man sig in i leken får man leken tåla, det enda jag kan göra nu är att köra, men jag kan erkänna att jag har smått panik, tidsbristen gör sig ständigt påmind och jag har liksom bara tid att plugga de där få minutrarna mellan jobb, träning och socialt umgänge.

Nu ska jag läsa om islänningar som gifter sig och slår ihjäl varandra om vartannat. Tjoflöjt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar