måndag 29 april 2013

Ett hälsoproblem mindre

Jag har ju haft magproblem en längre tid och bokade en tid hos vårdcentralen för utredning.

Så av en slump fick jag dessa problem på vägen till Warzawa och började prata med en kollega som hade exakt samma problem, hon "tålde" inte fibrer helt enkelt. Bröd, flingor och havregrynsgröt fick hennes mage att balla ur, saker som jag ätit till frukost i princip varje dag.

Så jag testade att utesluta det ur kosten och det fungerade! Min mage har aldrig känts så bra och jag har inga problem alls. Heureka!
Imorse åt jag scrambled eggs och stekta viktväktarkorvar, jag blev mätt och min mage har hållt sig lugn och platt hela dagen, det är ren och skär lycka!

Jag kunde avboka tiden på vårdcentralen, nu är det bara mitt förbaskade skulderblad som behöver vård. Jag måste få hjälp för den, men magen är det inga problem med längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar