torsdag 25 april 2013

Pappa läs inte.

Nu tror inte jag att min far är en frekvent besökare på min blogg men om så får han inte läsa längre än hit för då spoilas hans födelsedagspresent.

















Som sagt, jag är tröttheten själv idag men körde ändå iväg på rasten för att köpa pappas present. Då slog det mig för övrigt att det nästan jämt är kö i Stockholm. Alltså rusningstrafiken sträcker sig liksom från 7 till morgonen till 7 på kvällen, hur är det möjligt?

Sedan tvingade jag mig själv att rycka upp mig lite så jag satte på lite smink och det gjorde underverk. Nu påstår jag inte att jag tycker jag är ful utan smink, för det gör jag faktiskt inte. Däremot brukar jag känna mig piggare och fräschare med sminket på. 

Kanske lurar man ögat att man ser pigg ut och då känner man sig pigg? Placebo is the shZizzle.




Min pappa älskar orkidéer och dessa blå vet jag att han har suktat över ett bra tag, det enda stället jag hittat dem på har varit Coop forum av alla ställen, valde också ut en snygg kruka till och så ett piffigt kort. Jag tror han kommer bli superglad!


Själv önskar mig tjack. Bahh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar