tisdag 23 april 2013

Ny träningsinspiration!

Det var länge sen jag kände en lust att gå till gymmet, men just nu är jag grymt motiverad.
Det beror på att mitt hjärta har hjälpt mig att utforma väldigt enkla men effektiva pass, pass som jag vet ger resultat och som inte är allt för komplicerade.

Jag tappade motivationen rätt hårt när jag fick ont i ryggen och också när jag gjorde mes-matt-övningar som jag egentligen visste inte gav ett skit.

Nu är det ca 8 veckor kvar på deffen, i helgen åker jag till Warzawa med jobbet, det blir helt alkoholfritt för min del, det skulle förstöra alldeles för mycket. Jag får dricka vatten och knarka istället (huehue).

Det ska hur som helst bli spännande att se vad resultatet blir nu när jag tränar "på riktigt". För övrigt känns det väldigt, väldigt skönt att röra på sig igen. Jag får krupp av att spendera 8 timmar på en kontorsstol och sedan gå hem och sitta still.

Hjärtat trodde för övrigt det stod "träningsnörd" i pratbubblan och sådan stor hybris har jag verkligen inte fått! Det står n00b och inget annat, herregud, känner mig fortfarande helt bortkommen på gymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar