söndag 21 april 2013

Sikta högt?

Jag älskar att min header-bild ser ut som en hurtfrisk omslagsbild på Amelia.

"Så gick jag ner 28 kilo!". Jag har dock inte lust att flasha nipplen längre och av de bilder jag tog under "photoshooten" är det bara 2 stycken jag ler på varav den ena jag stirrar lite pedofil-aktigt in i kameran.

Valet föll således på den här uppstyltade bilden med något ihoptryckt hals.

Nu har jag förvisso inga Kissie-ambitioner men en snygg header känns som ett måste, oavsett om man har två eller tvåhundratusen läsare.

Jag är generellt sett väldigt obekväm med att posea framför kameror, varje gång jag är medveten om att någon fotar får jag genast ett skumt, svårdefinierat fånleende på läpparna.

Detta är en av anledningarna till att jag aldrig haft några ambitioner att bli modell, förutom då att jag inom modellvärlden skulle falla inom kategorin "fet dvärg".

Slenderman däremot, skulle kunna göra kometkarriär inom modellandet. Någon borde tipsa honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar