onsdag 8 januari 2014

Ännu en shoppingdag

Idag har jag och svärmodern tagit en shoppingtur på tu man hand. Affärerna är som sagt enorma, efter att ha plöjt igenom två outlets tog vi en kaffe på BK.

Jag skulle bara in och handla cigg i en motsvarande Ica butik, men därinne fanns 4 hyllor med bara smink så vi blev kvar i nästan en timme.

Killarna var och spelade golf, men vi hoppade över det eftersom det regnade lite, alla fick som de ville och var nöjda och glada! 

Jag kom hem med två par träningstights och en jacka som matchade skorna jag köpte igår.

Nu har vi grillat och suttit ute och ätit. Imorgon ska alla till golfbanan tillsammans och jag tänkte boka en tid på en ranch som jag har tittat ut där jag ska rida uteritt!

Vädret har ju som sagt varit lite småmulet men framöver ska det bli klassiskt Florida väder dvs 29 grader och sol.

Snygg bränna here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar