tisdag 7 januari 2014

Galna priser och heldagsshopping!

Priserna i det här landet får en på riktigt att tappa huvudet.

Ett exempel, jag köpte ett par nya Nike Air för ca 250kr svenska och ett par Guess skor för 200 svenska.

Idag har vi varit och shoppa bokstavligen talat hela dagen, vi åkte runt 10 imorse och vi var klara vid halv sex på kvällen. Vädret idag har varit lite halvkasst och därför passade vi på.

Gissa vem som var en happy camper när hon såg en liten fontän med karpar och sköldpaddor i?!

Jag hittade några fina saker men inte riktigt så mycket som jag hoppats på - jag orkade till slut inte mer.

Vi var på en fet outlet med alla märken man kan tänka sig till de sjukaste priserna.
Jag försökte tappert hitta några träningslinnen på Nike men jag fick panik, enorma affärer, enorm outlet och ofantligt mycket kläder, till slut blir allt för mycket för min stackars ADD-hjärna.

Killarna hittade mer kläder än jag, men å andra sidan ska jag vara här i 3 veckor så jag har tid på mig, dock har jag väldigt sparsamt med kläder med mig så det vore kul att hitta lite att variera med.

Imorgon ska vi golfa, jag lär väl mest träna på att slå lite bollar när tillfälle ges, försöka bli solbränd och leta sköldpaddor (Christoffer är livrädd att jag ska lyfta upp en, som jag gör med alla gulliga djur jag hittar, oavsett om dom har rabies.)

Nu är alla i sällskapet trötta som as, jag och killarna ska ändå till gymmet strax, det är faktiskt ganska skönt att träna med tanke på allt gott man äter och så är det ju skönt att röra på sig lite.

Jag får lite mer skrivlust när jag är här och mår bra, så ni kan nog förvänta er fler inlägg framöver.

Och just det - det finns bara feta bilar här, jag skojar inte när jag säger att jag hittills har sett 2 bilar som inte är sproilans suvar, man tror baske mig inte det är sant!

En liten del av vår uteplats + pool.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar