tisdag 14 januari 2014

Tjejdag och manikyr

Idag hade jag och svärmor en tjej-dag. Grabbarna var iväg och spelade golf så vi handlade smink, jag köpte ett gel-manikyr-kit med uv-lampa så gjorde hon fransk manikyr på mig. Hon är nämligen utbildad hudterapeut så hon kan sina saker! 

När jag kommer hem sen tänkte jag börja använda mig av gellack eftersom mina lack alltid lossnar så fort, hatar att gå omkring med ovårdade naglar men så har man ju inte tid att måla dom vareviga dag.

Resultatet!


När grabbarna kom hem från golfrundan åkte vi och åt på Rib City igen, svärisarna är ute på middag med ett par de känner här, så vi andra ligger parkerade i soffan och kollar på en asdålig Fast and the furious film, det var allt för idag kära vänner. 

Och just det - om ni är sugna på lite testosteron finns det att köpa i helt vanliga matbutiker! Only in america.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar