fredag 10 januari 2014

Ego-dag vid poolen

Idag är dom andra och spelar golf, jag valde att stanna hemma eftersom jag har haft en sån fruktansvärd mensvärk.

Jag kan inte direkt påstå att jag lider, har tagit en naproxen och ligger vid poolen och läser en jättebra bok.

Än är det mulet men varmt, hettan kommer vid 12-tiden så om en halvtimme ungefär, jag har förberett mig genom att smörja in mig ordentligt med solskyddsfaktor 30. Ska försöka att inte ligga och steka för mycket, inget kul att bli bränd.

Det är så skönt för vi bestämde tidigt att på den här resan ska man göra det man har lust med och inget annat, eftersom vi är 4 pers och har två bilar går det alltid att dela upp sig om folk vill göra olika saker.

Eller om man som jag bara vill ligga och läsa går det också fint. Det känns grymt bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar