fredag 25 april 2014

Ändrat benpass

Schemat imorse var minst sagt tight. Jag kom upp runt 08:10, åt frukost vid 08:20 och 09:00 var jag tvungen att påbörja mitt benpass på gymmet om jag skulle hinna till jobbet.

Jag hade naturligtvis kunnat äta något mer lättsmält, men frukosten är den enda måltiden där jag kan äta kolhydrater obehindrat och då vill jag liksom inte byta ut det.
Hur som helst gick jag till gymmet och kände genast hur illamående jag blev av att träna, ben är det sämsta man kan köra nära inpå en frukost med tanke på att man ska böja sig på alla möjliga vis.

Jag fick helt enkelt byta ut passet, så det fick bli
4 set benspark
4 set raka mark
4 set vader
4 set hipthrusts (rumpövning)

Det blev ett bra pass, men lite för kort kanske, som tur är kör jag ben 2 gånger/vecka så det är ingen totalkatastrof om ett pass blir lite kortare. Oavsett så fick jag bra kontakt så det tog nog bra i alla fall.

Idag fyller min älskade pappa år och imorgon ska han firas! Jag ska köpa en riktigt fin tårta till honom och min bror har lovat att laga mat men han lär vara bakis som ett as imorgon så vi får se hur det blir med den saken. Förmodligen får jag bära dit honom, men det gör inget, så länge jag får träffa min familj blir jag glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar