torsdag 24 april 2014

Ryggpass.

Idag började jag 12, så jag gick upp redan klockan 8 för att hinna köra mitt ryggpass innan jobbet.

Jag älskar morgonträning, då har man som mest energi och dessutom är gymmet ofta folktomt, vilket är skönt speciellt då man kör rygg eftersom ryggmaskinerna så gott som alltid är upptagna.

Jag fick köra lite extra upptempo idag eftersom jag låg under tidspress, lyckades trots detta köra ett riktigt bra pass och gå igenom varje muskelgrupp ordentligt. 
Imorgon gäller samma procedur fast då är det ben som gäller.

Får jag ranka mina favoritpass så ser listan ut så här:

1. Rygg/biceps (överlägsen favorit)
2. Axlar
3. Ben
4. Bröst/triceps
5. Mage (isch så tråkigt det är)

Kondition ska vi inte ens tala om, cred till folk som är ute och joggar för det är bannemig det tråkigaste jag vet. En promenad i solen funkar fint men jogging kommer aldrig bli en aktivitet jag ägnar mig åt om det inte är så att jag måste kuta till bussen (som tur var åker jag nästan aldrig buss)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar