onsdag 23 april 2014

Lite kortare pass

Det är så otroligt skönt att ha ett pass i veckan som är lite kortare än dom andra. Det kan man lägga dom dagarna när man känner sig extra seg och trött. Idag tänkte jag gå och köra axlar, eventuellt strutta omkring lite på gåbandet efteråt.

Imorgon jobbar jag kväll så då tänkte jag köra rygg, det är ett perfekt pass att köra när man är full av energi, sedan brukar ryggmaskinerna alltid vara upptagna så det optimala är ju att köra när gymmet nästan är folktomt, vilket det brukar vara tidigt på morgonen!

Maten passade jag på att göra klar nu innan jag gick till gymmet, så slipper jag fixa med det när jag kommer hem och är hungrig som en varg.
Det blir kyckling med frysta stekgrönsaker (som faktiskt är väldigt goda!) ingen kulinarisk upplevelse direkt men mätt blir man i alla fall.

Dock undrar jag hur det är tänkt att jag ska orka resa mig hur soffan, jag har gosat ner mig så skönt här framför Go'kväll där dom friterar ägg. Enda anledningen att jag kollar är för att jag inte orkar sträcka mig efter kontrollen för att byta kanal. Det börjar bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar