torsdag 21 november 2013

Bra träningsvecka

Idag körde jag rygg/biceps som har blivit ett av mina favoritpass.

Hela den här veckan har varit grym rent träningsmässigt, alla övningar har varit kontrollerade och tekniskt bra. 
Jag gjorde även marklyft på egen hand för första gången idag, med en lätt vikt för att jag skulle nöta in tekniken främst, jag tycker fortfarande det är mycket att tänka på men det är grym övning på alla sätt.

Så här i höstmörkret är det inget alls fel på träningsmotivationen, däremot på motivationen att ta sig till gymmet. Helst vill man inte sticka ut tån genom dörren mer än nödvändigt.

Imorgon börjar jag 06:30, jobbar bara halvdag eftersom jag ska till läkaren, så klockan kommer ringa typ 04:30 imorgon, tjoflöjt.

Åh, i helgen ska jag baskemig baka om det finns tid, min inre mystant vill ut känner jag.
Kan öppet erkänna att jag sitter och kollar på vilket julpynt jag ska köpa på Rusta och Åhléns hemsidor.

Satt och kollade på gamla webcam-bilder. Den första bilden är från ett år sedan. Den andra tagen nyligen, skillnad much?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar