måndag 11 november 2013

Det sämsta av det bästa

Så jag och sambon var på födelsedagsfest i helgen (jättetrevligt!).

Jag hade dagen till ära köpt en halvflaska vin, detta för att jag nästan aldrig dricker och det räcker med en cider så är jag igång.





Anyways, ibland "krockar" alkoholen med min medicin vilket gör att jag inte påverkas av den, det är som att dricka saft och man blir inte ens lullig - men, jag blir alltid, alltid bakfull.

Även om jag inte mådde jättedåligt igår så mådde jag fortfarande inte bra och jag kände av att jag hade druckit - av 2 glas vin. Jesus kristus, det är ingen överhängande risk att jag blir alkoholist i alla fall.

Jag får mer njutning av sötsaker än av alkohol nuförtiden. Tur att jag har en sambo som är kostrådgivare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar