tisdag 3 september 2013

Finn ett fel

Ve och fasa när jag fick se den lilla texten överst.


Katrin Zytomierska?!
Hade jag sett det hade jag aldrig köpt kryddan. För övrigt var den inte ens god, jag köpte den som backup till när man inte orkar blanda ihop egen, men det blir baske mig mycket godare om man vill ha sockerfri tacokrydda. Recept här.

För övrigt måste jag åka kollektivt imorgon, vilket trauma, behöva stå med näsan  i någon annans armhåla alldeles för tidigt på morgonen. Mitt nagellack har dessutom flagnat så där fult som jag hatar men jag är alldeles för trött för att måla på nytt.

Ja ni hör ju vilka problem jag har.
Men mitt bröst/triceppass gick bra denna veckan, det är det pass jag ogillar mest, det är nog för att jag är så ofantligt svag. Lite seg progress där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar