torsdag 5 september 2013

Hungrig.

Det är jättebra att kolla på fitness-recept-bloggar när man är ashungrig.

Herregud vad folk är uppfinningsrika när det kommer till att förvandla vanliga recept till nyttiga.
Ibland hamnar jag i en liten "bitter"-period när det kommer till hälsosam mat när jag lackar över att inte bara kan stoppa i mig en vanlig jävla polarbröds-macka med smör och ost, när jag saknar snabbmakaroner och jag kan ärligt erkänna att bio inte är lika kul utan popcorn.

Men, men, som med allt annat svänger motivationen, det beror ju också på yttre faktorer och saker som händer i ens liv.

Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska äta till mellanmål innan gymmet. Det lär bli en proteinshake och den största flaskan med redbull-light som står att finna. Snart är det helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar