fredag 6 september 2013

Gårdagens träning inställd och träningsrutiner.

Anledning?

Detta:



Jag lyckades snubbla på mina egna converseskor på morgonen, resultatet blev en blå, svullen tå som gjorde förbannat ont vilket inte är optimalt när man ska träna ben (benpress etc) så det blev uppskjutet till idag.

Det är väldigt skönt att träna fredagseftermiddagar eftersom det är så få människor på gymmet då.
Så idag blir det ben och biceps (jag flyttade biceppasset till idag, egentligen tar jag det i samband med rygg) och på lördag kör jag mitt korta pass som består av axlar och mage.

Det kan vara ganska skönt att ha ett lite kortare pass i veckan som man kan förlägga de dagar när man inte har så mycket tid att träna.
Men i övrigt är jag lite autistisk när det gäller min träning och håller mig gärna till min veckorutin som är:

Måndag: Ben
Tisdag: Bröst och triceps
Onsdag: Rygg och biceps
Torsdag: Ben
Fredag: Axlar och mage

Just det - om man gör en shake på mjölk och gymgrossistens gourmet pro vanilla rich så smakar det smält vaniljglass. Sanna mina ord, hade jag inte självbehärskning skulle jag kunna dricka det som vatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar