torsdag 5 september 2013

Överleva dagen

Den här träningsveckan har överlag gått bra, men jag har sovit för lite och haft väldigt mycket att tänka på och tampas med att min energinivå nästan har nått botten just nu.

Igår däckade på 30 sekunder efter jag ätit middag i soffan. Min käraste fick släpa mig till sängen. Idag är jag också helt utmattad eftersom jag glömde bort att jag börjar 1 timme senare idag och jag hade redan tagit min ADD-medicin när jag upptäckte det så jag kunde inte gå och lägga mig igen.

Det ger naturligtvis konsekvenser för träningen, det har gått bra förvisso men jag har inte haft den energin jag hade önskat. Jag är så fullständigt dränerad på ork. Idag handlar det mest om att överleva dagen och dessa dagar är jag stolt att jag ens orkar ta mig till gymmet.

Just nu längtar jag efter helg och att känna mig så där härligt speedad och energifylld.
Soon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar