måndag 30 september 2013

Frånvaro

Nej men hej?

Jag bara försvann som gubben i lådan.
Min inspiration till inlägg upphörde att existera helt enkelt. Jag är inte lika sprudlande nu när hösten närmar sig.

Träningen går bara fint, jag ligger stadigt på samma vikt så det är inget revolutionärt som har hänt, men jag börjar märka små skillnader både i styrka och hur jag ser ut. 

Men det kommer dröja innan jag kan lägga upp spännisbilder.

Mina projekt just nu:

- Hitta en varm vinterjacka under 3000 pix (tips emottages tacksamt)
- Hitta en fin nyårsklänning (ja jag vet, jag är hysterisk med det där, så skönt att ha det klart i tid dock.)

Jag har bestämt att även detta år försöka bli klar med julklapps handlingen den 1:a december, förra året gjorde jag det och beställde nästan allt på internet, det var fasiken bland det bästa jag gjort!
Ingen stress, bara mys. 

I år kommer jag ha ansvar för julpyntningen hemma hos oss, inga fula tomtar eller sådant men jag tänkte i alla fall sätta upp lite mysiga ljusslingor etc och så har jag sagt att julbak är obligatoriskt!
Det var år sedan jag julbakade så i år ska vi baske mig baka allt som går. Marsipangubbar, pepparkakor och lussebullar med mandelsmet i! Om nom.

Detta år kommer jag att jobba på julafton, vet ännu inte vilka tider, får jag en kvällstid blir det inte mycket till jul men man vill ju ändå köpa klappar till alla såklart.

Sedan har jag även bokat möte med en urgullig SYO-konsulent angående de gymnasiebetyg som fattas för mig, ska ta tag i detta en gång för alla och det är ju lättare med vägledning givetvis.

Imorgon firar jag och min fina sambo 8 månader tillsammans, tiden går otroligt fort när man har roligt!



Den här middagen möttes jag av när jag kom hem dödstrött från jobbet efter att ha jobbat kväll. Gudomlig mat och till dessert havre och choklad-bollar som jag älskar! Faktum är att jag störtbölade när jag möttes av detta. Det är bland det finaste någon gjort för mig.

Jag vill så gärna ge frukost på sängen någon morgonen, problemet är bara att jag är så morgontrött och han vaknar om grannen fiser så alarm är uteslutet. Vad gör man då?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar