måndag 16 december 2013

Lite tråkigt...

Jag och min sambo råkade slumra till lite idag vid 18-tiden, den perfekta tiden för ett nap. Naaat!

Men åh, det är ju så mysigt så här i vintermörkret, när man är grymt trött efter jobbet att bara lägga sig på sängen och gosa lite, man måste vara stålmannen för att inte somna.

Vid 8 vaknade vi i alla fall, vi var på gymmet 20:30 och åt middag vid typ 22:30 och jag ska upp 5 imorgon, detta känns verkligen kalasbra.

Jag körde bröst/triceps idag vilket ligger lägst rankad på min pass-lista, både jag och sambon var rätt sega, passet blev ganska halvdant men helt klart bättre än inget. Knöliga arbetstider och begränsade arbetstider gör att man får träna när man har chansen, nästa vecka kanske jag inte kommer kunna träna mer än 2 dagar p.g.a detta och det känns så jäkla viktigt när kosten inte kommer vara helt 100, då kan man använda sockret till lite muskelbyggning. Huehue.

Tur att det är Bad Santa på TV och att jag och en kompis ska julbaka imorgon, jag är så lycklig! Jag har inte mycket jul-feeling än men det kanske kickar igång det lite. Sedan ska jag också baka i helgen, blir en jävla massa bakande men jag tycker det är så mysigt och rogivande.

Apropå ingenting - har man bara adventsljusen tända på advent eller kan man ha dom "påtända" hela tiden? Då brinner dom väl ut långt innan jul?
Det är baske mig inte lätt att bli vuxen, är det meningen att man ska hålla koll på sådant här?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar