tisdag 17 december 2013

Mitt mästerverk!


Jag är faktiskt grymt stolt över denna som blev till efter mycket pillande. Fick hjälp med ihoplimmandet av min fina kollega som jag bakade hos. Jag klagade över att jag inte hade julbakat på år och dagar, då tog hon tag i det hela och bjöd in mig på en bakkväll.

Det tackar jag för! På måndag ska jag baka med sambon, marsipangubbar och lussebullar står på schemat, pepparkakor också, men där är jag nog mest intresserad av degen om jag ska vara ärlig.

Nästan alla julklappar är inhandlade, jag gör det via internet för att bespara mig en hjärtinfarkt. Några saker måste ändå inhandlas på plats, men jag vet ungefär vad jag ska köpa så det kommer förhoppningsvis gå snabbt och smärtfritt.

Puss och kram och så vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar