lördag 7 december 2013

Medan jag varit borta

Har följande hänt:

- Min bils batteri ville inte fungera, vi åkte och fixade men på vägen därifrån fick vi punka (jag och pappa) och vi fick åka på fälgen till närmaste mack, vilket var långt. Hjulet höll på att lossna men det gick bra.

- Jag har installerat vårt första julpynt. Sambon tyckte att det räckte med några julservetter och en lampa, men det tyckte inte jag så;



- Jag åkte och turbohandlade julpynt på lunchen idag. Sick sackade mellan alla bölande ungar och hittade riktigt fina saker.

- Jag tror jag kommer få köpa trisslotter till samtliga familjemedlemmar, vet ej när jag ska ha tid att handla julklappar, dessutom kommer jag bara kunna delta en liten stund i julfirandet eftersom jag slutar klockan 19:00 på julafton.

- Min kontorsstol gör att jag har jävligt ont i röven just nu

- Jag hittar ingen nyårsklänning och jag börjar känna paniken flåsa i nacken. Jag har plöjt igenom varenda jävla sida som säljer klänningar, båda utländska och svenska, jag hittar inte en enda som jag gillar och jag ska fan vara stunning på självaste nyårsafton. Vad gör man?

I övrigt är jag väldigt tillfreds med livet måste jag säga.

Sambons kisse.

Go frukost
 
En gammal enarmad bandit jag hittade i min pappas kompis garage, asball.
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar