onsdag 11 december 2013

Min sambo = ninja

Idag var andra morgonen i rad som min sambo nästan skrämde mig till tårar.

Killen är 187 cm lång, väger över 90kg muskler men smyger ut ur sovrummet som en ninja, man hör inte ens att han öppnar sovrumsdörren.

Idag stod jag inne i förrådsrummet och letade kläder och samma scenario utspelar sig som igår, jag hör något svagt tasslande, som att någon är flera meter bort och sekunden senare sticker det fram ett rufsigt huvud med ögon som kisar på mig.

Jag kastade mig bakåt med ett litet skri och börjar nästan grina av rädsla, jag blir så otroligt lättskrämd tidigt på morgnarna eftersom jag är så ofantligt trött och min reaktionsförmåga ligger 30 sekunder efter hela tiden.

Förklara för mig hur en man av den sizen kan smyga på det där sättet? Det är fanimig helt sjukt, tänk sen när vi är gamla, han kommer ge mig en hjärtinfarkt till slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar