fredag 20 december 2013

Nu till något roligt

Åh hörrni, alla julklappar är inhandlade och jag är helt exalterad.

Imorgon får jag börja slå in alla klappar, då ska jag, pappa och bror till farmor och farfar för att klä deras fina gran, på kvällen ska jag och karln bjuda över vänner och middag.

På söndag ska jag och karln ha bakdag, vi ska göra lussebullar och marsipanfigurer.
På måndag ska vi ha uppesittarkväll hos mamma, då ska vi julrimma, äta skinkmacka och dricka glögg.
På tisdag är det julafton, då får jag äntligen dela ut mina julklappar och min underbara familj ska lägga julfirandet lite senare än vanligt så att jag ska kunna vara med.

Åååh jag är så lycklig och jag har så mycket att se fram emot!
Det enda i mitt liv som jag är lite missnöjd med just nu är att jag inte hittat någon nyårsklänning ännu.
Hjälp?! Vad göra?

Förstå, jag är så här glad och lycklig trots att jag jobbar hela julen. Det känns så otroligt fint, yaaay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar