lördag 28 december 2013

Nyårslista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?Spelade golf!

2. Höll du några av dina nyårslöften?Att jag skulle få färre P-boter? Ja, det höll jag!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?Jajemen

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack gode gud.

5. Vilka länder besökte du?Inte ett enda, men i januari blir det Florida!

6. Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?Oj... Lite fler resor!

7. Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?1 februari, no doubt.

8. Vad var din största framgång 2013?Jag hittade kärleken, började träna seriöst, fick bättre hälsa och gick ner 7 pannor!

9. Största misstaget?Kanske ägnade mina vänner lite lite attention

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?Inte mer än de sedvanliga förkylningarna

11. Bästa köpet?Biljetten till Florida

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, tror jag.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att hitta kärleken, nå nya framsteg i träningen

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013?"Dead man Walking" (bäbäfågel) "Summertime Sadness" "Iselilja"

15. Är du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?Gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?Badat, varit utomhus mer

17. Vad önskar du att du gjort mindre?Blivit arg kanske

18. Hur tillbringar du nyår?Med sambo och vänner

  19. Blev du kär i år?
JA! Head over heals

20. Favoritprogram på TV?BREAKING BAD!

21. Bästa boken du läste?
Konsten att vara kvinna

22. Största musikaliska upptäckten?Psytrance kan ju faktiskt vara rätt trevlig!

23. Något du önskade dig och fick?
O ja

24. Något du önskade dig men inte fick?Större tuttar (dom krympte tyvärr)

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2013?Åt sinnessjuka mängder tårta och bullar, gick på restaurang med min älskade

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?det finns massor

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2013?
Icke-existerande, men hey, jag ska snart till USA och uppdatera hela garderoben!

28. Vad fick dig att må bra?Vänner, familj, kärleken och träningen

29. Vem saknade du?Anna som ditchade mig och stack till Cypern, Elin som bor i Lund och Carro!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar