onsdag 5 mars 2014

Egentligen vill jag inte...

Krångla mig in till stan imorgon efter jobbet, men jag känner att jag måste.
Jag har bokat en tid hos Naprapathögskolan för jag står inte ut med att ha ont längre.

Jag vet inte om jag gör något fel när jag tränar, men något är kardinalknas för jag har fått tillbaka mitt axel-ont med full styrka och som inte det vore nog har jag fått jätteont i mitt högra, baksida lår.

Jag vet aldrig vad jag ska göra när jag får så här, hur vet man om man ska undvika att träna den muskeln eller om det rentav kan bli bättre om man bara kör på?

Det tär verkligen att ha ont överallt, känner mig som en gammal kärring med artros och det borde jag verkligen inte göra med tanke på hur mycket jag tränar för att undvika just det här.
Dessutom är jag inte helt säker på om det är verkligen är just en naprapat man ska gå till.

Vilken doktor är avsedd för sådana här besvär?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar