onsdag 19 mars 2014

Squats och brun utan sol-kunskaper.

Det blev inget morgonpass idag som tänkt eftersom jag i all hast fick min arbetstid utbytt, men det gör inget eftersom jag är ledig både imorgon och på fredag, så there's plenty of time!

På måndag har jag bokat in ett nytt pass med min PT som jag gick igenom squatsen och marklyften med. Jag behöver en genomgång av squatsen eftersom de är jäkligt svåra och jag har dålig balans, sedan bad jag även att få gå igenom magövningarna igen eftersom jag, på grund av mitt korta minne tyvärr lyckades glömma bort alla efter att vi gått igenom dom.

Sist men inte minst bad jag honom att visa mig några riktigt grymma röv-övningar. Visst kan man googla sig till det mesta men det är svårt att veta hur man utför övningen korrekt bara genom bild/video. Man måste nästan ha någon som står bredvid och vägleder en.

I går frågade en kollega om jag hade solat vilket är ett bra betyg på mina kleta-in-mig-i-brun-utan-sol-kunskaper, hon frågade inte om jag trillat i bajs eller varför ingen sagt att det finns levande morotshybrider. Jag kommer definitivt fortsätta kleta!

1 kommentar:

  1. Bästa rövövninhmgar enligt mig:
    Djupa squats
    One-leg squats
    Kick-back med ben
    Liggande lyfta stång med höfterna.

    Helst med vikter, så tungt man orkar, då jävlar känns i röven!

    SvaraRadera