måndag 10 mars 2014

Tvångsromantik

Jag till sambon (helt överexalterad): "Vill du gå på SPA med mig? Det är 50 minuters massage med bubbelbad efter och frukt och juice!"
Sambon: "Ok"

Han får poäng för medgörligheten, minus för engagemanget.  Skämt åsido, jag får faktiskt väldigt mycket kärlek och romantik tillbaka!
Jag själv är helt torsk på romantik. Jag störtlipar när jag får en blombukett av min kille och som älskar allt lull-lull som har med romantik att göra.

Min sambo tycker det är mysigt såklart, och jag tycker det är jättekul att arrangera sådana här saker, nu har jag i alla fall gjort slag i saken och bokat ett SPA-paket till oss två med varsin massage och bubbelbad efteråt på Sparadiset på Södermalm. Så här gött kommer vi ha det;



Bilder lånade från Sparadisets hemsida.

Bubbelrummet heter ironiskt nog "Moulin Rouge" som är en av mina favoritfilmer, åh vad jag ser fram emot detta! Tänkte först gå på brunch efteråt men alla bruncher stänger ju vid 15-16, så vi får se, men det ska nog gå att hitta något mysigt ställe att gå till efteråt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar