tisdag 18 mars 2014

This is what's poppin'


Här sitter jag då alltså. Laxen är i ugnen och jag sitter och leker lite i GIMP och hoppas kunna peta ihop en lite finare header än den jag har. Oavsett hur liten än blogg är så tycker jag själv att det är trevligare att läsa om layouten är snygg.

Körde ett grymt ryggpass idag, dock hade jag så pass mycket träningsvärk i benen efter sista passet att jag fick hoppa marklyften, det gjorde helt enkelt för ont.

Idag jobbar jag till 12 på natten. Ingår egentligen inte i min ordinarie arbetstid men vad gör man inte för sina kära kollegor. Jag har aldrig jobbat så sent därför vet jag inte hur pass bra jag kommer klara det men förmodligen ska det väl gå helt okej.

Jag har kollegor som kan skaka liv i mig om det är så att jag däckar med pannan i tangentbordet.

Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar