söndag 16 mars 2014

Och träningen går fint.

Det här med att skriva om träning, jag hade kunnat skriva mycket mer än vad jag gör om den men anledningen till att jag är väldigt sparsam med uppdateringar om hur det går och liknande är för att;

1) Jag kör samma träningsprogram vecka efter vecka. Inte för att min blogg i nuläget är så där hisnande spännande men skulle jag skriva hur jag tränade varje dag skulle mina tre läsare fly fältet (okej det är några fler men dom få som ändå har careface nog vill man ju ogärna skrämma bort.

2) Resultaten kommer otroligt långsamt när det gäller träning. Vi snackar år. 
Min sambo bad mig spänna benet idag i hissen och då kunde man faktiskt se att det börjar hända saker. För omvärlden och jämfört med riktiga fitness-tjejer är det såklart ingenting, men för mig är det faktiskt ett stort kliv framåt.

Jag har, abropå något helt annat upptäckt brun utan solets-förlovade land, min sambo säger att jag luktar bajs när jag smörjt in mig med det och ibland ser det även ut som man rullat sig i avföring när det blir ojämt på vissa ställen, men dra åt helvete vad mycket fräschare man ser ut!

Speciellt sprayen man använder i ansiktet, jag älskar't! 
Bor man i Sverige får man acceptera att man inte kan vara brun. Punkt. 

På sommaren har man 3 veckors semester och kan då bli brun om man har vädret med sig och ägnar hela sin semester åt att hets-sola varje dag.
Åker man utomlands får man en schysst bränna som flagnar bort efter 2 veckor. 

Bajslukten går alltid att maskera med lite bodysplash eller liknande. 

Nu tänkte jag filosofera över hur jag ska vända tillbaka helgs-dygnsrytmen och somna i hyfsad tid för att orka gå upp 5 imorgon, samt om jag verkligen ska lägga upp min nya header som jag har gjort. Jag vet inte än. Det återstår att se. 

På återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar