onsdag 5 mars 2014

Pappa ringer...

"Vi såg på Facebook att du var vaken!", Facebook är ganska användbart på det sättet.

Idag såg jag ut såhär efter det sämsta passet i mannaminne:


Jag var jättetrött och omotiverad, körde mage men fick nästan ingen kontakt alls, det mesta tog i nacken där jag som sagt redan har ont.

Men men, man kan inte förvänta sig bara bra pass 365 dagar om året. Imorgon tar vi nya tag!

Idag var också jag och min älskade på möte angående en lägenhet, eftersom den inte är byggd än fanns det inte så mycket att se men vi kikade lite på prototyper eftersom vi är på jakt efter något större även om det kan dröja lite innan vi gör slag i saken, men inom en hyfsat snar framtid är tanken.

Nu har jag spelat lite på min veganska waldorffamilj på The Sims. Dom har just avlat sin andra unge. Om någon var intresserad alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar