fredag 14 mars 2014

Throw back friday.

Jag är så fruktansvärt sliten att det är svårt att beskriva.

Jag har en sömnskuld på säkert 2-3 timmar per natt, hela veckan, igår gick jag och la mig runt halv 1, klockan ringde vid 5 och jag kan ärligt erkänna att idag mår jag som en påse skit. 

Som alla andra gånger när jag är bakis handlar det enbart om att överleva dagen. Men det är ingen trevlig upplevelse kan jag intyga, däremot hade jag jättekul igårkväll, det är så otroligt sällan jag festar numer men jag hade en riktigt grym kväll och därför är det värt lidandet idag. 

Jag är på väldigt gott humör och mentalt vid god vigör, det är bara kroppen som inte riktigt vill hänga med.

Jag när jag var 15 år gammal

Denna veckan har varit sjukt inkonsekvent vad gäller träning, jag har bara hunnit med 2 av 5 pass hittills men det är inte varje dag ens syster fyller 30 år, det har blivit totalt 3 firanden. Jag har aldrig haft några problem med den fortsatta disciplinen när jag styr om eller måste skjuta upp träningspass så mig gör det inget. Jag bara hoppar på tåget där jag lämnade det.

Bilden som ni ser här ovan är för övrigt från en av alla de filmer som gjordes under tiden jag hängde med skejtare och freeriders. Eftersom jag alltid var med så kan man se mig i ett hörn på nästan alla filmer, jag trodde dessa helt hade tillintetgjorts på någon crashad hårddisk (klassikern) eller fanns på en dator som stod och dammade i någons källare.

Man ser verkligen hur osäkert jag uppför mig på videon, jag inte riktigt har hittat min plats på jorden och lägger allt fokus på hur jag ser ut, bakom varje rörelse jag gör fanns en tanke att jag skulle se bra ut. Lutar huvudet på ett speciellt vis så att inte mina öron ska synas, kryper ihop och täcker magen (som för övrigt är helt platt) med armarna och pratar på ett förställt och tvingat sätt som egentligen inte är jag.

Som min vän Anna sa "Fy fan vad glad jag är att jag inte är tonåring längre" och jag kan ju bara hålla med, det var förvisso en underbar tid men ingenting jag längtar tillbaka till. Osäkerheten som styrde hela ens liv innan man hade inte fattat att man dög och att folk som inte höll med om det kunde fara och flyga.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar